Najlepiej wyglądające idolki w rudych włosach


Rude włosy robią się ostatnimi czasy coraz bardziej popularne. W połączeniu z bladą cerą koreańskich idolek powstaje niesamowity efekt. Postanowiłam stworzyć swoje własne zestawienie idolek, które według mnie wyglądają najlepiej w rudych włosach.



#5
Hwasa Mamamoo 



W erze You're the best Hwasa zaszczyciła nas widokiem swoich pięknych, rudych włosów. 
Uważam, że ten kolor niesamowicie jej pasuje i powinna pozostać przy nim jak najdłużej. 




#4 

Solji EXID 


Uważam, że osoba, która chociażby przyczyniła się do rudych włosów Solji powinna zostać nagrodzona wielkimi brawami. Wokalista wygląda w nich prześlicznie. 



#3 
Lisa BlackPink 

Wiele osób ma mieszane uczucia co do nowych włosów Lisy, podczas gdy ja jestem nimi oczarowana. 





#2
Rose BlackPink

Rose to idolka, którą dużo osób może kojarzyć właśnie przez jej piękne, rude włosy. Mam nadzieję, że jeszcze do nich wróci. 




#1
Hyuna

To nie pierwszy raz gdy idolka ma rude włosy, ale zdecydowanie z każdym kolejnym wygląda w nich coraz piękniej. Uważam, że pierwsze miejsce w tym rankingu niesamowicie się jej należy!




A jak wyglądałby Wasz ranking?

















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.