T.O.P we własnoręcznie napisanym liście przeprasza za palenie marihuany

Big-Bang,TOP


Wszystkie testy wyszły pozytywnie i T.O.P przyznał się do zarzutów. 
Po udowodnieniu jego winy udostępnił list, w którym napisał:

Tutaj Choi Seung Hyun
Z góry pragnę przeprosić z całego serca za mój wybryk, który was rozczarował i sprawił, że poczuliście się źle.
Jest mi za siebie wstyd. Nie ma nic, co usprawiedliwiłoby moje zachowanie. Mogę jedynie powiedzieć, że strasznie żałuję, dlatego też postanowiłem napisać ten list.
Mam nadzieję, że zostanę słusznie ukarany za zranienie członków zespołu, agencji, kochających mnie fanów, a zwłaszcza moich najbliższych. Tego nie da się naprawić. Moje serce krwawi, gdy myślę o tym złym czynie, którego dokonałem. Zawiodłem się na samym sobie. 
W przyszłości będę myślał tysiące razy, zanim cokolwiek zrobię.Nie będę znów popełniał tych samych błędów.
Nie jestem w stanie przeprosić każdego z osobna.
Jest mi wstyd.
Przepraszam
 

ŹRÓDŁO: ALLKPOP

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.